News

  • General
CMS - 1.12.2 - Kolonia
 

Cum cumpar?

CASE DE MARCAT

CUM CUMPAR

Pentru cumpararea unei case de marcat va prezentati la noi cu urmatoarele acte:

- CUI
- copie C.I. administrator,
- copie a documentului care face dovada dreptului de utilizare a spatiului sau Declaratia 61
- copie dupa certificatul constatator al punctului de lucru

Se emite factura si chitanta. Pentru platile care nu se fac in numerar , veti aduce dovada platii.

Pentru plata in rate se emite Contractul ce vanzare in rate.

Urmeaza generarea urmatoarelor documente:

- cerere de atribuire a numarului de orinde
- declaratia pe propia raspundere a utilizatorului privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat sau ,dupa caz, declaratia privind desfasurarea activitatii in regim ambulant.
- contractul de service

Toate acestea , inpreuna cu:
- Certificatul de garantie al echipamentului;
- Copie xerox a procesului verbal de sigilare a memoriei fiscale si a aparatului de marcat fiscal electronic;
- Copie de pe Avizul de la Comisia de Avizare,

formeaza dosarul care se depune la Administratia Finantelor Publice de catre administratorul firmei sau un angajat imputernicit. Totodata, acesta procedura poate fi realizata si de catre unul dintre tehnicienii nostri, contracost.

DRFP ATRIBUIE NUMARUL FISCAL PE BAZA CARUIA SE GENEREAZA SERIA FISCALA .
 
FISCALIZAREA este momentul in care tehnicianul nostru introduce datele punctului de lucru si seria fiscala in memoria fiscala. Se intocmeste Declaratia de instalare , care se prezinta , inpreuna cu Cartea de interventie si Registru special , in termen de 24 ore , la Administratia Finantelor Publice.


DATECS

INCOTEX SUCCES

TREMOL M20

DAISY

ACTIVA

CUSTOM

Previous page: CASE DE MARCAT  Pagina următoare: DATECS